سرخ کن دلونگی مدل F34532CZ

با صنعتی شدن زندگی، این روزها اکثر خانم ها مشغله های فراوانی دارند و فرصت کافی برای تمام کارهای خانه و آشپزی به شیوه سنتی را ندارند. اگر خانمی شاغل باشد که مدیریت زمان برای او از ارزش بالایی برخوردار است و اگر خانه دار هم باشد مطمئنا مشغله های دیگری دارد و نمی تواند مثل زمان های قدیم ساعت ها جلوی اجاق گاز بایستد و سیب زمینی، بادنجان و پیاز و ... را سرخ کند. علاوه بر مدیریت زمان، خانه های فعلی اکثراً آپارتمانی و کوچک هستند و اگر خانم خانه دار تصمیم داشته باشد ساعتها مواد غذایی را سرخ کند بوی این مواد در خانه می پیچد و فضای خانه بوی پیاز داغ و ... را می گیرد، در این بین سرخ کن کمک زیادی به خانم های کدبانو می کند و تا  اندازه ی زیادی مشکلات مربوط به سرخ کردن مواد غذایی را حل می کند. سرخ کن یکی از لوازم برقی خانگی است که عملیات سرخ کردن موادغذایی را در حرارت مشخص و با سرعت بالا انجام می دهد. سرخ کن دارای یک سبد فلزی است که مواد غذایی در داخل آن قرار می گیرند و در داخل روغنی که در حال جوشیدن است قرار می گیرد. این روزها استقبال از سرخ کن به دلیل گرایش به فست فودها رو به افزایش است.در فروشگاه سینباد انواع دستگاه سرخ کن از برندهای معتبر موجود است می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق خرید آنلاین تهیه نمایید.


ما به شما  سرخ کن دلونگی مدل F34532CZ را پیشنهاد میکنیم...


برای مشاهده محصولات دلونگی کلیک کنید!!




 برای خرید سرخ کن دلونگی مدل F34532CZ کلیک کنید!!


سرخ کن دلونگی مدل F34532CZ با توان مصرفی 3200 وات یکی از سرخ کن های پیشرفته برند دلونگی است.ویژگی های سرخ کن عبارتند از: ظرفیت روغن 5 لیترو ظرفیت ماده غذایی 1.6 کیلوگرم،سرخ کن دارای سیستم قطع خودکار،فیلتر ضد بو،دستگیره های ارگونومیک و عایق حرارت،چراغ نشانگر،پنجره جهت مشاهده مواد غذایی،سبد مستطیل شکل،فیوز ایمنی و محفظه جمع آوری سیم می باشد.جنس ظرف داخلی و جنس دیگ، استیل ضد زنگ است.کلیه اجزای سرخ کن براحتی جداسازی می شوند و می توانید به سادگی آنها را تمیز نمایید.



فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سینباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.


شما میتوانید برای تهیه وسایل برقی آشپزخانه به فروشگاه اینترنتی سینباد مراجعه کنید.



لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سینباد :

آپارات-یوتیوب-گوگل پلاس-اینستاگرام-تویتر-لینکدین-کلوب-ویمئو-پینترست