غذاساز کیچن اید مدل 5KFP1335EOB

اگر دنبال وسیله ای هستید که دارای قابلیتی چند کاره باشد و برای خرد کردن، پوره کردن، مخلوط کردن، رنده کردن انواع گوشت ، سبزیجات و میوه ها، خرد کردن انواع آجیل و یخ و تهیه ی انواع خمیرها استفاده شود. دیگر نیاز نیست چندین وسیله ی مجزا خریداری نمایید و چند بار هزینه پرداخت کنید. یک غذاساز بخرید و تمام این کارها را با یک وسیله انجام دهید. البته دقت داشته باشید غذاسازی تهیه نمایید که دارای کیفیت ممتاز باشد و با چندین بار استفاده از کار نیفتد.در فروشگاه سینباد انواع غذاساز از برندهای معتبر لوازم خانگی موجود است می توانید به سادگی محصولات را با یکدیگرمقایسه نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.


برای مشاهده محصولات کیچن اید اینجا را کلیک کنید.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید!!!


غذاساز کیچن اید مدل5KFP1335EOB دارای ویژگی های زیر می باشد: طراحی منحصر به فرد، دارای ۲ کاسه پلاستیکی (کاسه کوچک با ظرفیت ۰.۹۵ لیتر و کاسه اصلی با ظرفیت ۳.۱ لیتر که جهت حمل و نقل آسان در داخل همدیگر قرار می گیرند.) دهانه بزرگ ۳ در ۱ (دارای ۳ دهانه مختلف در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک تعبیه شده داخل هم) دارای تیغه حلقه کن با قابلیت تنظیم ضخامت از نازک تا ضخیم، دارای تیغه رنده کن دو جهته برای رنده پودری و درشت، دارای سه تیغه غذاساز جهت چرخ کردن، خردکردن ، میکس کردن، پوره کردن و همزدن خمیر، دارای همزن سفیده تخم مرغ، دارای لیسک سیلیکونی جهت نظافت آسان، مجهز به محفظه مخصوص جهت نگهداری تمامی لوازم و متعلقات، موتور بسیار قوی و بی صدا.



فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سینباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.